Proměny hudební notace a hudebního záznamu v procesu remediace do prostředí nových médií – Mgr. Martina Tkadlčíková, DiS.
Mgr. Martina Tkadlčíková, DiS.
Bakalářská práce
Proměny hudební notace a hudebního záznamu v procesu remediace do prostředí nových médií
Changes of music notation and music recording in proces of remediation in sphere of new media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem remediace notového zápisu, záznamu hudby a notačních technik do prostředí nových médií na základě teorií remediace Richarda Grusina, J. D. Boltera, Marshalla Mcluhana, Paula Levinsona. Cílem práce je prozkoumat novodobé notační programy jak notografické, tak programy pro úpravu hudby. Práce zkoumá historický vývoj proměn technologických principů a zaměřuje se především …víceAbstract:
Bachelor's thesis is concerning the description of remediation of musical notation, recording and notation techniques into the environment of new media based on remediation theories by Richard Grusin, J.D. Bolter, Marshall Mcluhan, Paul Levinson. The aim is to explore not only modern notegraphic notation programs, but also programs for editing music. Thesis examines the historical development of technological …víceKlíčová slova
Cubase Cakewalk Remediace MIDI Digitalizace Sekvencer Notace Pianový pás Sample editor Notační editor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/en2tt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Převod karaoke midi souborů do formátu vhodného pro syntézu řeči
Dalibor Bačovský -
Analýza hudby kapely black midi
Hynek Čejka -
Hacking jako evoluční krok ve vývoji interaktivních MIDI nástrojů
Marek Andrýsek -
Systém pro vizuální reprezentaci MIDI souborů s interaktivním osvětlením
Lukáš Kovář -
Převodník signálu MIDI na DMX pro synchronizaci pódiové světelné techniky s živou hudbou
Patrik Hajdúch -
MIDI sekvencér pro hudební nástroj
Dominik Golian -
MIDI po Ethernetu
Vojtěch Lukáš -
Elektronický MIDI sequencer pro mechanický hudební nástroj
Martin Mušinka