Obrazová složka učebnic ČJC jako nosič jazykových a kulturních informací – Bc. Eliška BROŽOVÁ
Bc. Eliška BROŽOVÁ
Diplomová práce
Obrazová složka učebnic ČJC jako nosič jazykových a kulturních informací
Image component of Czech language for foreigners textbooks as a carrier of linguistic and cultural information
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na učebnice češtiny jako cizího jazyka, které se stále více rozvíjí. Cílem je rozebrání obrázkové složky těchto učebnic, ale v teoretické části se objevuje i jejich obecná charakteristika, historie a grafická úprava. Práce porovnává obrázky v učebnicích pro začátečníky, přesněji se zaměřuje na tyto: Česky krok za krokem (Czech Step By Step) 1 od Lídy Holé, Čeština pro cizince …víceAbstract:
The thesis focuses on the textbooks of Czech as a foreign language, which are increasingly developing. The aim is to analyse the picture component of these textbooks, but in the theoretical part there is also their general characteristics, history and graphic design. The thesis compares the pictures in the textbooks for beginners, more precisely it focuses on the following textbooks: Česky krok za …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Darina Hradilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROŽOVÁ, Eliška. Obrazová složka učebnic ČJC jako nosič jazykových a kulturních informací. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ediční a nakladatelská praxe / Ediční a nakladatelská praxe
Práce na příbuzné téma
-
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Využití písní ve výuce češtiny jako druhého jazyka
Radka Matyášová -
Evaluace kurzů češtiny jako druhého jazyka v Centru pro cizince JMK
Kateřina Časarová -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva