Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska – Jana Milichovská
Jana Milichovská
Bakalářská práce
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Advertising, Gifts, Sales Promotion and Sponsorship of Accounting and Tax Perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu. Dané téma je zpracováno jak z účetního, tak daňového pohledu. Práce je rozdělena na literární a praktickou část.V teoretické části jsou stanoveny základní charakteristiky řešených pojmů a zároveň vymezeny jejich rozdíly. Dále jsou objasněna jejich daňová hlediska dle zákona o DPH a o daních z příjmů. V závěru literární …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with issue of advertising, gifts, sales promotion and sponsorship. The subject is elaborated with both from an accounting and tax perspective. The thesis is divided into theoretical and practical part.In the theoretical part are described basic characteristics of the solved terms alongside with determination of their differences. Further, their tax aspects are clarified pursuant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Kuchařová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILICHOVSKÁ, Jana. \textit{Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a~sponzoringu z~účetního a~daňového hlediska}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/b4vcwn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva