Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy – Anna Dolejšová
Anna Dolejšová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat marketingovou komunikaci v malých a středních podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy s tím, že posoudím jednotlivé nástroje marketingové komunikace srovnatelných malých a středních podniků v oboru kavárenských služeb, a to v plzeňském regionu. Pro dosažení cíle je použita obsahová analýza sociálních sítích podniku, u zkoumaných podniků je to konkrétně …moreAbstract:
The aim of this work is to assess the marketing communication of a small and medium-sized enterprises with a focus on consumer markets. Specifically, is in the work assesses the marketing communication of cafes from the Pilsen region. To achieve the goals, it is used the content analysis of social networks of the company, the surveyed companies are specifically using Facebook and Instagram. The method …moreKeywords
Malé a střední podniky klasické nástroje marketingové komunikace internetové nástroje marketingové komunikace sociální sítě kavárenské služby. Small and medium-sized enterprises classic tools of marketing communication internet tools of marketing communication social networks café services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zldpf/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEJŠOVÁ, Anna. \textit{Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b4wddq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
The Impact of the EU-Vietnam Free Trade Agreement (EVFTA) on Vietnamese Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
Thien An Thai -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias