Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy – Anna Dolejšová
Anna Dolejšová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat marketingovou komunikaci v malých a středních podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy s tím, že posoudím jednotlivé nástroje marketingové komunikace srovnatelných malých a středních podniků v oboru kavárenských služeb, a to v plzeňském regionu. Pro dosažení cíle je použita obsahová analýza sociálních sítích podniku, u zkoumaných podniků je to konkrétně …víceAbstract:
The aim of this work is to assess the marketing communication of a small and medium-sized enterprises with a focus on consumer markets. Specifically, is in the work assesses the marketing communication of cafes from the Pilsen region. To achieve the goals, it is used the content analysis of social networks of the company, the surveyed companies are specifically using Facebook and Instagram. The method …víceKlíčová slova
Malé a střední podniky klasické nástroje marketingové komunikace internetové nástroje marketingové komunikace sociální sítě kavárenské služby. Small and medium-sized enterprises classic tools of marketing communication internet tools of marketing communication social networks café services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zldpf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV -
The Impact of the EU-Vietnam Free Trade Agreement (EVFTA) on Vietnamese Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
Thien An Thai -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias