Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour – Veronika Shipilova
Veronika Shipilova
Bakalářská práce
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Anotace:
Sociální reklama je jednou z nejdůležitějších a nejvlivnějších forem reklamy v naší společnosti. Jejím cílem je změnit chování lidí, přimět je přemýšlet a jednat ve veřejném zájmu. Sociální reklama se snaží řešit společenské problémy, jako je zneužívání drog, násilí, diskriminace, zdraví a bezpečnost, a politická reklama se snaží formovat názory a přesvědčení občanů o veřejné politice a volbách. Tato …víceAbstract:
Social advertising is one of the most important and influential forms of advertising in our society. They aim to change people's behavior, make them think and act in the public interest. Social advertising seeks to address social problems such as drug abuse, violence, discrimination, health and safety, and political advertising seeks to shape citizens' opinions and beliefs about public policy and elections …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zicd3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum