Veronika Shipilova

Bakalářská práce

Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour

Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Anotace:
Sociální reklama je jednou z nejdůležitějších a nejvlivnějších forem reklamy v naší společnosti. Jejím cílem je změnit chování lidí, přimět je přemýšlet a jednat ve veřejném zájmu. Sociální reklama se snaží řešit společenské problémy, jako je zneužívání drog, násilí, diskriminace, zdraví a bezpečnost, a politická reklama se snaží formovat názory a přesvědčení občanů o veřejné politice a volbách. Tato …více
Abstract:
Social advertising is one of the most important and influential forms of advertising in our society. They aim to change people's behavior, make them think and act in the public interest. Social advertising seeks to address social problems such as drug abuse, violence, discrimination, health and safety, and political advertising seeks to shape citizens' opinions and beliefs about public policy and elections …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní