Mgr. Lenka VELIČKOVÁ

Bakalářská práce

Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem

Exhibitions and trade fairs in companies marketing communications
Anotace:
Postavení veletrhů a výstav v integrované marketingové komunikaci firem a specifikace pozice v komunikačním procesu.
Abstract:
Task of exhibitions and fair trades in integrated marketing communication of companies and specify their position and status in a communication process.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4881

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELIČKOVÁ, Lenka. Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace