Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem – Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Bakalářská práce
Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem
Exhibitions and trade fairs in companies marketing communications
Anotace:
Postavení veletrhů a výstav v integrované marketingové komunikaci firem a specifikace pozice v komunikačním procesu.Abstract:
Task of exhibitions and fair trades in integrated marketing communication of companies and specify their position and status in a communication process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELIČKOVÁ, Lenka. Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika STEINMETZOVÁ -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Přínosy veletrhu REGIONTOUR
Lucie Kolková -
Příprava veletrhu (na konkrétním příkladu)
Kateřina Čížková -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
Marie Šišmová -
Efektivnost prezentace destinací cestovního ruchu na veletrzích
Lenka Šarafínová -
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
Barbora CÍSAŘOVÁ