Petr VELIKOVSKÝ

Bakalářská práce

Advergaming in the Czech Republic

Advergaming in the Czech Republic
Abstract:
The content of this thesis is to map the situation of advergaming in the Czech Republic. The theoretical part deals with the advergaming, types of advergaming and advergaming in the Czech Republic. Then the course of transformation and growth of advergaming in the 21st century is described in more detail. The last part is focused on the role and use of advergaming on social networks. The practical …více
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zmapování situace Advergamingu v České republice. V teoretické části práce je zpracována problematika týkající se advergamingu, jeho rozdělení, dále je pozornost zaměřena i na advergaming v České republice. Poté je blíže popsán průběh proměny a růstu advergamingu ve 21. století. V poslední části teorie je zpracována problematika týkající se role a využití advergamingu …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Monika Horáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELIKOVSKÝ, Petr. Advergaming in the Czech Republic. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe