Petr VELIKOVSKÝ

Bachelor's thesis

Advergaming in the Czech Republic

Advergaming in the Czech Republic
Abstract:
The content of this thesis is to map the situation of advergaming in the Czech Republic. The theoretical part deals with the advergaming, types of advergaming and advergaming in the Czech Republic. Then the course of transformation and growth of advergaming in the 21st century is described in more detail. The last part is focused on the role and use of advergaming on social networks. The practical …more
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zmapování situace Advergamingu v České republice. V teoretické části práce je zpracována problematika týkající se advergamingu, jeho rozdělení, dále je pozornost zaměřena i na advergaming v České republice. Poté je blíže popsán průběh proměny a růstu advergamingu ve 21. století. V poslední části teorie je zpracována problematika týkající se role a využití advergamingu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Accessible from:: 3. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Monika Horáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VELIKOVSKÝ, Petr. Advergaming in the Czech Republic. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe