Aneta SLÁDKOVÁ
Bachelor's thesis
Autorská kniha s digitálním přesahem
ORIGINAL BOOK
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření autorské knihy na téma downhill biking s využi-tím fenoménu současnosti rozšířenou realitou která knize dodává další rozměr. Teore-tická část práce se zabývá poznatky z oblasti tvorby knih a disciplíny autorské knihy. Dále se zaobírá pojmem rozšířené reality a jejími možnostmi využití. Praktická část poté popisuje navrhované řešení, postup práce a obtíže s projektem …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to create an original book focusing on downhill biking using augmented reality which enables further extension to the book. The theoretical part deals with terms from the field of book production. Practical part describes the proposed solution, the creation process and problems concerning the project.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLÁDKOVÁ, Aneta. Autorská kniha s digitálním přesahem. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Visual Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Vizuální komunikace politického hnutí
Lukáš Hunter -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král -
Olfaktorická komunikace a role individuální zkušenosti při výběru partnera u afrických anuálních halančíků
Tereza Milová -
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková