Kristína Macková

Master's thesis

Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky

Sponsoring as a Strategic Brand Management Tool
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou sponzoringu ako strategického nástroja riade-nia značky Kofola. Hlavným cieľom je vytvorenie sponzorskej komunikačnej stratégie pre túto značku. Práca sa delí na 3 časti. Teoretická časť opisuje a vysvetľuje súčasný stav riešenej problematiky a metodický postup práce zahŕňajúci kvantitatívny a kvalitatívny výskum vo forme analýzy expertného rozhovoru, PEST analýzy …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of sponsorship as a strategic tool for Kofola brand management. The main goal is to create a sponsorship communication strategy for this brand. The work is divided into three parts. The theoretical part describes and explains the current state of the problem. The methodological process of work includes quantitative and qualitative research in the form of analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Macková, Kristína. Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications