Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky – Kristína Macková
Kristína Macková
Master's thesis
Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky
Sponsoring as a Strategic Brand Management Tool
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou sponzoringu ako strategického nástroja riade-nia značky Kofola. Hlavným cieľom je vytvorenie sponzorskej komunikačnej stratégie pre túto značku. Práca sa delí na 3 časti. Teoretická časť opisuje a vysvetľuje súčasný stav riešenej problematiky a metodický postup práce zahŕňajúci kvantitatívny a kvalitatívny výskum vo forme analýzy expertného rozhovoru, PEST analýzy …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of sponsorship as a strategic tool for Kofola brand management. The main goal is to create a sponsorship communication strategy for this brand. The work is divided into three parts. The theoretical part describes and explains the current state of the problem. The methodological process of work includes quantitative and qualitative research in the form of analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Macková, Kristína. Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Tereza Nohavcová -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Sponzoring jako nástroj budování značky
Jitka Bošková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Vliv sponzoringu na image značky
Tereza Stuchlíková