Motivation im Fremdsprachenunterricht in der Erwachsenenbildung. Zielsprache Deutsch. Komparation der Firmenkurse und Abendkurse im Deutschunterricht. – Bc. Eliška Matyášová, Ph.D.
Bc. Eliška Matyášová, Ph.D.
Diplomová práce
Motivation im Fremdsprachenunterricht in der Erwachsenenbildung. Zielsprache Deutsch. Komparation der Firmenkurse und Abendkurse im Deutschunterricht.
Motivation to Learn Foreign Languages within Educating Adults. TargetLlanguage: German. Comparing Company and Evening Courses.
Abstract:
The topic of motivation to learn as well as the topic of educating adults and teaching /learning foreign languages are currently very popular in the academic world. Only few academic works; however, deal with all those three topics at the same time and that is especially the case in terms of the research within the Czech Republic. The main aim of this thesis is to contribute to the research in this …víceAbstract:
Téma motivace k učení, stejně jako téma vzdělávání dospělých a výuky cizích jazyků patří v současné době k velmi atraktivním vědeckým tématům. Jen málo z vědeckých prací se však věnuje všem třem tématům současně, a to zejm. v oblasti výzkumu v rámci České republiky. Tato diplomová práce nabízí příspěvek do současného výzkumu v této oblasti. V rámci této práce byl proveden kvalitativní výzkum pomocí …víceKlíčová slova
motivace k učení vzdělávání dospělých výuka cizích jazyků firemní a večerní kurzy Lern- und Leistungsmotivation Erwachsenenbildung Weiterbildung Deutsch als Fremdsprache Firmenkurse Abendkurse motivation to learn educating adults teaching/learning foreign languages company and evening courses.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ypsq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D., Cornelia Herrmann
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATYÁŠOVÁ, Eliška. \textit{Motivation im Fremdsprachenunterricht in der Erwachsenenbildung. Zielsprache Deutsch. Komparation der Firmenkurse und Abendkurse im Deutschunterricht.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5e1lz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Pedagogická atmosféra při výuce cizích jazyků u dospělých
Hana Špejtková -
Tyflodidaktika ve výuce cizích jazyků u dospělých osob se získaným zrakovým postižením
Olga MALINOVSKÁ -
Zkušenosti lektorů ve výuce cizích jazyků u dospělých s poruchami učení
Lenka Paseková -
Problematika výuky cizích jazyků u dospělých
Barbora Wolfová -
Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků
David FLORIÁN -
Efektivita výuky dospělých cizím jazykům
Hana Turáková -
Hra jako nástroj motivace ve vzdělávání dospělých se zaměřením na výuku cizích jazyků
Andrea Novotná