Budování značky Oriflame na českém trhu – Karolína Piekarzová
Karolína Piekarzová
Bakalářská práce
Budování značky Oriflame na českém trhu
Brand building of firm Oriflame on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.Abstract:
The aim of this bachelor work is to outline the Oriflame brand building on the Czech market. The work should familiar the reader with the company, to bring its operations in the Czech Republic, focusing on the implementation of its marketing strategy. The marketing mix and a SWOT analysis will help to this. It will also draw results, whether the target company for the Czech market is real and successfully …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Milena Votavová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová