Karolína Piekarzová

Bakalářská práce

Budování značky Oriflame na českém trhu

Brand building of firm Oriflame on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.
Abstract:
The aim of this bachelor work is to outline the Oriflame brand building on the Czech market. The work should familiar the reader with the company, to bring its operations in the Czech Republic, focusing on the implementation of its marketing strategy. The marketing mix and a SWOT analysis will help to this. It will also draw results, whether the target company for the Czech market is real and successfully …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Milena Votavová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24424