Filip Vencovský

Doctoral thesis

E-service Quality Measurement From Customers' Point of View

Měření kvality e-služeb z pohledu zákazníka
Abstract:
Tato práce se zabývá vyhodnocováním kvality služeb, které jsou dodávány prostřednictvím IT artefaktů a internetu, známých jako e-služby, samoobslužné nebo IT služby. Práce reflektuje výzvy a příležitosti, které s sebou přináší digitální ekonomika. Zkoumá vztah mezi zákaznickou zpětnou vazbou a kvalitou služby. Tento problém dělí do dvou různých částí. První se váže k sentimentu zpětné vazby a druhá …more
Abstract:
This thesis focuses on the quality diagnosis of services delivered using IT artefacts over the internet that are also known as e-services, IT services or self-services. The thesis reflects new challenges and new possibilities that digital economy brings. This work examines the relationship between consumers’ feedback and service quality. The research issue is split in two particular branches. One branch …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 3. 2018
  • Supervisor: Jiří Voříšek
  • Reader: Jan Pour, Miroslav Karlíček, Remko Helms

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72270