E-service Quality Measurement From Customers' Point of View – Filip Vencovský
Filip Vencovský
Doctoral thesis
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Měření kvality e-služeb z pohledu zákazníka
Abstract:
Tato práce se zabývá vyhodnocováním kvality služeb, které jsou dodávány prostřednictvím IT artefaktů a internetu, známých jako e-služby, samoobslužné nebo IT služby. Práce reflektuje výzvy a příležitosti, které s sebou přináší digitální ekonomika. Zkoumá vztah mezi zákaznickou zpětnou vazbou a kvalitou služby. Tento problém dělí do dvou různých částí. První se váže k sentimentu zpětné vazby a druhá …moreAbstract:
This thesis focuses on the quality diagnosis of services delivered using IT artefacts over the internet that are also known as e-services, IT services or self-services. The thesis reflects new challenges and new possibilities that digital economy brings. This work examines the relationship between consumers’ feedback and service quality. The research issue is split in two particular branches. One branch …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72270
Thesis defence
- Date of defence: 22. 3. 2018
- Supervisor: Jiří Voříšek
- Reader: Jan Pour, Miroslav Karlíček, Remko Helms
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kategorizace zákaznické zpětné vazby nezávislá na jazyce
Pavel PRŮCHA -
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Martina Borýsková -
Sdílená ekonomika v nástupu éry Průmyslu 4.0
Pavel ZÁVIŠ -
Sdílená ekonomika
Veronika SEDLÁKOVÁ