Role marketingového výzkumu v procesu budování značky – Bc. Sandra Broscheová
Bc. Sandra Broscheová
Master's thesis
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
The Role of Marketing Research in the Process of Brand Building
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na roli marketingového výzkumu v procesu budování značky. Hlavním cílem této práce je, na základě analýzy současné situace a výsledků dotazníkového šetření, navrhnout možná opatření pro optimalizaci postupů a strategie budování značky JUB a vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz. V teoretické části jsou stručně popsány základní definice a východiska marketingu, marketingového …moreAbstract:
This thesis is focused on the role of marketing research in the process of brand building. The main aim of this work is to analyze the current situation of company. The result of the survey is to suggest possible measures for the process optimization and brand building strategy JUB and confirm or refute the hypotheses. In the theoretical part there are briefly described the basic definitions and basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z9lcv/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Spektrometrické metody pro výzkum huminových látek
Vojtěch Enev -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Vývoj analytických metod pro výzkum biologicky aktivních látek. Nové metody pro chirální analýzu aminokyselin
Helena Zahradníčková -
Metody pro výzkum divergentního myšlení
Zdeňka ŠULCOVÁ -
Vybrané metody sběru dat pro výzkum manažerského rozhodování v prostředí byznys simulačních her
Michal Prokop -
Nové nanobiotechnologické metody pro výzkum poškození DNA na úrovni jednotlivých molekul
Veronika Horňáková -
Laserové metody pro informační modelování staveb a možnosti využití BIM
Martina Hulanová -
Analytické metody pro výzkum fosfolipidů
Hana TOMKOVÁ