Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy – Kristýna Smíšková
Kristýna Smíšková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy
Consumer Behaviour Analysis on the Sustainable Fashion Market
Anotace:
Tato diplomová práce řeší spotřebitelské chování na trhu udržitelné módy. Cílem bylo zjistit, zda se spotřebitelé přiklání k udržitelné módě, či nikoliv. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 100 respondentů. Výsledky ukazují, že přestože se spotřebitelé zajímají o udržitelnou módu, v konečném rozhodnutí se spotřebitelé během nákupu přiklánějí k fast fashion …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior in the sustainable fashion market. The aim was to find out whether consumers are inclined towards sustainable fashion or not. The evaluation took place on the basis of a questionnaire survey in which 100 respondents participated. The results show that although consumers are interested in sustainable fashion, in the final decision consumers lean towards fast …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl