Zdroje informací o klientech jako součást přípravy na jednání s klienty – Ing. Jitka Renčová
Ing. Jitka Renčová
Bachelor's thesis
Zdroje informací o klientech jako součást přípravy na jednání s klienty
Sourses of Customers Data as a Part of Preparation for Meetings with Customers
Abstract:
Slovo "informace" je v současné moderní společnosti chápáno jako běžná součást hovorové mluvy každého z nás. Informace a zdroje informací, které máme k dispozici, se na každého z nás hrnou z několika možných kanálů, ať už jsou to veřejná média, on-line zpravodajství nebo internet, který je nejrozšířenější veřejnou formou pro vyhledávání informací. V této bakalářské práci jsem se zaměřila na dostupné …moreAbstract:
The word information is at present time modern society understood as an ordinary part of an informal language of each of us. Information and sources of information, which we have at our disposal, are surging at us from several possible channels, let them be public media, printed media, on-line news services or internet - which is the most widespread public form for searching for information. In this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/hq4qh/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Reader: Ing. Hana Železná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RENČOVÁ, Jitka. \textit{Zdroje informací o klientech jako součást přípravy na jednání s klienty}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/b6at7y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Způsob práce s klienty s poruchou pudu sebezáchovy z pohledu sociálního pracovníka
Kateřina Kolínková -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
Aneta Říkalová -
Sociální konstrukce intervence s klienty s duální diagnózou (závislost na alkoholu a duševní onemocnění) v doléčovacích centrech u sociálních pracovníků a psychoterapeutů
Radka Wernerová -
Sociální práce s romskými a neromskými klienty v NZDM
Nella BARTUŠKOVÁ -
Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing
Havilah Juliet Guduri -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Účetní závěrka - zveřejňované informace
Romana Fialová