Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu – Jana Mikolášová
Jana Mikolášová
Bakalářská práce
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Influence of Green Marketing on Consumer Behavior in the Cosmetics Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jestli je spotřebitel při výběru kosmetiky ovlivněn tím, že existují zelené varianty kosmetických produktů, a co ho k jejímu používání vede. Práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou představena teoretická východiska a charakteristika …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of green marketing on consumer behavior in the cosmetics industry. The main purpose of this thesis was to find out whether the consumer is influenced by the choice of cosmetics by the fact that there are green variants of cosmetic products and what leads him to use it. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Lenka Hetflajšová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOLÁŠOVÁ, Jana. \textit{Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/b6fhnt/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Sára Holasová -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Český trh s přírodní kosmetikou
Darja Kerndlová -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková