Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem – Martina Koprová
Martina Koprová
Bachelor's thesis
Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem
Using mobile marketing in small and medium businesses
Abstract:
Cílem práce je definovat pojem mobilní marketing, zmapovat současnou situaci z hlediska jednotlivých nástrojů mobilního marketingu, analyzovat možné přínosy i bariéry mobilního marketingu pro malé a střední firmy. Následně na příkladu vybraného nástroje mobilního marketingu navrhnout kampaň pro firmu z definovaného segmentu.Abstract:
The goal of the thesis is to define the concept of mobile marketing, to map the current situation in terms of individual mobile marketing tools, to analyze the possible benefits and barriers of mobile marketing for small and medium-sized companies. Then, on the example of a selected mobile marketing tool, design a campaign for a business from a defined segment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPROVÁ, Martina. \textit{Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/b6gjjn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koprová, Martina. Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec