Martina Koprová

Bachelor's thesis

Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem

Using mobile marketing in small and medium businesses
Abstract:
Cílem práce je definovat pojem mobilní marketing, zmapovat současnou situaci z hlediska jednotlivých nástrojů mobilního marketingu, analyzovat možné přínosy i bariéry mobilního marketingu pro malé a střední firmy. Následně na příkladu vybraného nástroje mobilního marketingu navrhnout kampaň pro firmu z definovaného segmentu.
Abstract:
The goal of the thesis is to define the concept of mobile marketing, to map the current situation in terms of individual mobile marketing tools, to analyze the possible benefits and barriers of mobile marketing for small and medium-sized companies. Then, on the example of a selected mobile marketing tool, design a campaign for a business from a defined segment.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koprová, Martina. Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management

Theses on a related topic