Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem – Martina Koprová
Martina Koprová
Bachelor's thesis
Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem
Using mobile marketing in small and medium businesses
Anotácia:
Cílem práce je definovat pojem mobilní marketing, zmapovat současnou situaci z hlediska jednotlivých nástrojů mobilního marketingu, analyzovat možné přínosy i bariéry mobilního marketingu pro malé a střední firmy. Následně na příkladu vybraného nástroje mobilního marketingu navrhnout kampaň pro firmu z definovaného segmentu.Abstract:
The goal of the thesis is to define the concept of mobile marketing, to map the current situation in terms of individual mobile marketing tools, to analyze the possible benefits and barriers of mobile marketing for small and medium-sized companies. Then, on the example of a selected mobile marketing tool, design a campaign for a business from a defined segment.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koprová, Martina. Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec