Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií – Gabriela Vochocová
Gabriela Vochocová
Master's thesis
Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií
Millennials as a Reason to Adapt Marketing Strategies
Abstract:
Práce je zaměřena na generaci miléniálů a jejich spotřební chování, vnímání značek a aktuálních trendů jako jsou udržitelnost, technologie, sociální sítě a sdílená ekonomika. Problém definic o miléniálech je, že je často popisují jako jednotnou generaci. Cílem práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií na základě analýzy odlišností českých miléniálů od obecných definic popisujících …moreAbstract:
The scope of the thesis is the generation of millennials and their consumption patterns, brand perception and their attitude to current trends such as sustainability, technologies, social media and sharing economy. Definitions about millennials tend to describe them as a coherent segment. The theses aims to suggest recommendations for marketing strategies based on an analysis of differences of Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78659
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Regionální diference pohřebního ritu v západní části lengyelského okruhu
Alena Nejedlá -
CHUDOBA V ČÍNĚ A JEJÍ REGIONÁLNÍ ODLIŠNOSTI
Tomáš Vybíral -
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
Veronika Braciníková