Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií – Gabriela Vochocová
Gabriela Vochocová
Master's thesis
Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií
Millennials as a Reason to Adapt Marketing Strategies
Anotácia:
Práce je zaměřena na generaci miléniálů a jejich spotřební chování, vnímání značek a aktuálních trendů jako jsou udržitelnost, technologie, sociální sítě a sdílená ekonomika. Problém definic o miléniálech je, že je často popisují jako jednotnou generaci. Cílem práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií na základě analýzy odlišností českých miléniálů od obecných definic popisujících …viacAbstract:
The scope of the thesis is the generation of millennials and their consumption patterns, brand perception and their attitude to current trends such as sustainability, technologies, social media and sharing economy. Definitions about millennials tend to describe them as a coherent segment. The theses aims to suggest recommendations for marketing strategies based on an analysis of differences of Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regionální diference pohřebního ritu v západní části lengyelského okruhu
Alena Nejedlá -
CHUDOBA V ČÍNĚ A JEJÍ REGIONÁLNÍ ODLIŠNOSTI
Tomáš Vybíral -
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
Veronika Braciníková