Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy – Bc. Alžběta Václavů
Bc. Alžběta Václavů
Master's thesis
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Communication Strategy of the Activewear Brand for Women
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce …moreAbstract:
The focus of this thesis is on creation of communication strategy for a new Czech fashion brand Kinoko focused on clothing for sports and leisure time. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part covers the essential terms from the field of marketing, fashion and fashion marketing. The practical part includes the elaboration of partial analyzes, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁCLAVŮ, Alžběta. \textit{Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/b6mw83/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Václavů, Alžběta. Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová