Opatření k minimalizaci dopadů pandemie COVID-19 v podniku – Bc. Ondřej Marván
Bc. Ondřej Marván
Bakalářská práce
Opatření k minimalizaci dopadů pandemie COVID-19 v podniku
Precautions to Minimize the Impact of the COVID-19 Pandemic in a Business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá korelací mezi celosvětovou pandemií COVID-19 a negativními ekonomickými dopady, zejména pak celosvětovou ekonomickou krizí. Materiály potřebné k vypracování této bakalářské práce jsou převážně cizojazyčného charakteru a jsou čerpány z renomovaných akademických institucí z důvodu, že se jedná o téma, které nebylo doposud dostatečně zpracováno v české literatuře. Cílem práce …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the correlation between the global pandemic COVID-19 and negative economic impacts, especially the global economic crisis. The materials required for this bachelor thesis are mostly foreign language in nature and are drawn from renowned academic institutions because this is a topic that has not been sufficiently treated in the Czech literature. The aim of the thesis is …víceKlíčová slova
Automobilový průmysl DEEPLIST analýza Ekonomická krize Krizové řízení Nabídkový a poptávkový šok Obnova ekonomiky Pandemie COVID-19 Průmysl 4.0 SWOT analýza Škoda Auto Automotive industry DEEPLIST analysis Economic crisis Crisis management Supply and demand shock Economic recovery COVID-19 Pandemic Industry 4.0 SWOT analysis Škoda Auto
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/otfea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Miroslav Halouzka, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Aplikace legislativních požadavků Evropské Komise v oblasti automotive v podmínkách Škoda Auto a.s.
David Rous -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová -
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Andrea Frydlová