Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Marek Vejtruba
Marek Vejtruba
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing research of customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím a analýzou marketingové výzkumu, realizovaného za účelem strategického plánování. Teoretická část práce předkládá formou literární rešerše základní východiska dané problematiky i marketingu obecně a specifikuje aspekty zákaznické spokojenosti. Navazující praktická část práce je pak věnována souvislé analýze marketingového výzkumu, realizovaného formou dotazování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the aplication and analysis of marketing research realized as a part of strategic planning process. The theoretical part of the thesis presents in the form of literary research the basic of this issue and term of marketing and then generally specifies aspects of customer satisfaction. The following practical part covers a continuous analysis of marketing research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková
Název
Vložil
Vloženo
Práva