Štěpán Táborský
Bachelor's thesis
Analýza profitability evropského trhu
Profitability analysis of the Norwegian market
Abstract:
Tato bakalářská práce si kladla za cíl provést analýzu vybraného evropského trhu, na kterém působí firma Škoda Auto a.s. jako aktivní prodejce. První část práce byla zaměřena na širší analýzu tohoto trhu, přičemž hlavním úkolem bylo identifikovat klíčové faktory ovlivňující tržní prostředí. Následně se práce hlouběji zaměřila na analýzu profitability daného trhu, s cílem identifikovat možné oblasti …moreAbstract:
This bachelor thesis aimed to conduct an analysis of a selected European market where Škoda Auto a.s. operates as an active dealer. The initial part of the thesis focused on a broader analysis of this market, with the main task being to identify key factors influencing the market environment. Subsequently, the thesis delved deeper into analyzing the profitability of the specified market, aiming to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Lukáš Broul, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Direct marketing a automobilový trh
Matúš Humaj -
Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu
Jaroslav Medulič
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights