Analýza profitability evropského trhu – Štěpán Táborský
Štěpán Táborský
Bakalářská práce
Analýza profitability evropského trhu
Profitability analysis of the Norwegian market
Anotace:
Tato bakalářská práce si kladla za cíl provést analýzu vybraného evropského trhu, na kterém působí firma Škoda Auto a.s. jako aktivní prodejce. První část práce byla zaměřena na širší analýzu tohoto trhu, přičemž hlavním úkolem bylo identifikovat klíčové faktory ovlivňující tržní prostředí. Následně se práce hlouběji zaměřila na analýzu profitability daného trhu, s cílem identifikovat možné oblasti …víceAbstract:
This bachelor thesis aimed to conduct an analysis of a selected European market where Škoda Auto a.s. operates as an active dealer. The initial part of the thesis focused on a broader analysis of this market, with the main task being to identify key factors influencing the market environment. Subsequently, the thesis delved deeper into analyzing the profitability of the specified market, aiming to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Broul, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Direct marketing a automobilový trh
Matúš Humaj -
Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu
Jaroslav Medulič
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023