Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami DPMO – Tomáš Mičúnek
Tomáš Mičúnek
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami DPMO
Marketing Research for Customer Satisfaction with the Services of the Public Transport Company
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami DPO“ se věnuje problematice marketingového výzkumu zvoleného podniku, v mém případě Dopravního podniku Ostrava. V první části je popsán marketingový výzkum jako celek, dále následuje členění informací trhu, kde se můžete dočíst, jak se marketingový trh dělí a jaké jsou druhy výzkumu. Poslední kapitolou teoretické části …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled “Marketing research of customers’ satisfaction with services of OT Co.” deals with issues of marketing research of certain company, in my case Ostrava Transit Co. In the first part, the marketing research is described as a whole, followed by structuring the information of the market, where you can find out how is the marketing market divided and what kinds of research are there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Radim Rojek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIČÚNEK, Tomáš. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami DPMO}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/b6utqy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Data mining na reálných datech z realitního trhu
Jiří Čáp