Tvorba reklamní kampaně konkrétního podniku – Monika Pleskačová
Monika Pleskačová
Bachelor's thesis
Tvorba reklamní kampaně konkrétního podniku
Creating an Ad Campaign of a Particular Company
Abstract:
Bakalářská práce zhodnocuje stávající reklamní kampaň podniku Jordi’s Chocolate, ale především navrhuje na základě analýz novou reklamní kampaň, která by zvýšila informovanost podniku, a navýšila tak i jeho tržby. Součástí této práce je i obecné šetření vztahu lidí a čokolády.Abstract:
This bachelor thesis evaluates a current ad campaign of the company Jordi’s Chocolate and mainly draws, according to analysis, a new ad campaign, which would raise awareness of the company, therefore even its revenues. This paper also contains general survey on the relationship between humans and chocolate.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8607
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLESKAČOVÁ, Monika. \textit{Tvorba reklamní kampaně konkrétního podniku}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/b76bq2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
Adam Svačina -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Moravia Media Production, s. r. o.
Martin Lokaj -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša -
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Alexandr Vostrý -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
Katarína Halásová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights