Tvorba reklamní kampaně konkrétního podniku – Monika Pleskačová
Monika Pleskačová
Bakalářská práce
Tvorba reklamní kampaně konkrétního podniku
Creating an Ad Campaign of a Particular Company
Anotace:
Bakalářská práce zhodnocuje stávající reklamní kampaň podniku Jordi’s Chocolate, ale především navrhuje na základě analýz novou reklamní kampaň, která by zvýšila informovanost podniku, a navýšila tak i jeho tržby. Součástí této práce je i obecné šetření vztahu lidí a čokolády.Abstract:
This bachelor thesis evaluates a current ad campaign of the company Jordi’s Chocolate and mainly draws, according to analysis, a new ad campaign, which would raise awareness of the company, therefore even its revenues. This paper also contains general survey on the relationship between humans and chocolate.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
Adam Svačina -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Moravia Media Production, s. r. o.
Martin Lokaj -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša -
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Alexandr Vostrý -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
Katarína Halásová
Název
Vložil
Vloženo
Práva