Umělá inteligence v počítačových hrách – Pavel Hušek
Pavel Hušek
Bakalářská práce
Umělá inteligence v počítačových hrách
Game artificial intelligence
Anotace:
Bakalářská práce popisuje techniky, algoritmy i samotné použití umělé inteligence v počítačových hrách. Zaměřuje se jednak na umělou inteligenci obecně, sleduje její historický vývoj od úplných začátků až po současnost a rovněž popisuje základní techniky, které jsou používány dodnes v mnoha oblastech. Po tomto následuje část sledující již čistě na praktické zužitkování v herním průmyslu. Vysvětluje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Jiří Haviger
- Oponent: Agáta Bodnárová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Umělá inteligence pro OpenTTD
Lukáš Dihel -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Umělá inteligence a počítačový červ
Ondřej Poštulka -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek