Pavel Hušek

Bakalářská práce

Umělá inteligence v počítačových hrách

Game artificial intelligence
Anotace:
Bakalářská práce popisuje techniky, algoritmy i samotné použití umělé inteligence v počítačových hrách. Zaměřuje se jednak na umělou inteligenci obecně, sleduje její historický vývoj od úplných začátků až po současnost a rovněž popisuje základní techniky, které jsou používány dodnes v mnoha oblastech. Po tomto následuje část sledující již čistě na praktické zužitkování v herním průmyslu. Vysvětluje …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB280

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
  • Vedoucí: Jiří Haviger
  • Oponent: Agáta Bodnárová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika