Bc. Pavlína Hoferková

Master's thesis

Marketingový mix společnosti AURIS CZ

Marketing mix of the company AURIS CZ
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování diplomové práce budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první kapitole práce budou shrnuty hlavní teoretické poznatky týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix a jeho konkrétní nástroje …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current setting of the company's marketing mix and propose possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained from a marketing survey will be used for processing the thesis. The first chapter of the thesis will summarize the main theoretical knowledge related to marketing with a focus on the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Libor Prus, PaedDr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management