Bc. Pavlína Hoferková

Diplomová práce

Marketingový mix společnosti AURIS CZ

Marketing mix of the company AURIS CZ
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro zpracování diplomové práce budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první kapitole práce budou shrnuty hlavní teoretické poznatky týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix a jeho konkrétní nástroje …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current setting of the company's marketing mix and propose possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained from a marketing survey will be used for processing the thesis. The first chapter of the thesis will summarize the main theoretical knowledge related to marketing with a focus on the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/a9slo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Libor Prus, PaedDr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management