Strategie nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. z hlediska snižování nákladů na tuzemském trhu – Nikola Vítová
Nikola Vítová
Bachelor's thesis
Strategie nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. z hlediska snižování nákladů na tuzemském trhu
Strategy of the Purchasing Department in ŠKODA AUTO, a. s. Terms of Reducing Costs on the Domestic Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce si klade za cíl provedení analýzy organizace nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., vyhodnocení stávající situace a navrhnutí změn, které povedou k růstu efektivnosti nákupu prostřednictvím snížení nákladů.Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na teoretický rozbor nákupního procesu, volbu dodavatele a optimalizaci nákladů.Praktické část práce stručně popisuje nákupní proces …viacAbstract:
The Bachelor Thesis is aimed to analyze a purchasing scheme in SKODA AUTO as, evaluating the current situation and propose changes that will lead to a more efficient purchasing process via reducing the costs.The theoretical part is focused on the theoretical analysis of the purchasing process, selection of suppliers and cosi effectivness.The practical part is a brief description of the purchasing process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Tomáš Krabec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace a aplikace procesu registrace dodavatelů ve FiPo, s.r.o.
Kamila Holásková -
Projekt optimalizace logistických činností v oblasti nákupu a skladování ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Magda ZÁDRAPOVÁ -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Archivace a digitalizace administrativních a personálních procesů na Středním odborném učilišti ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Havlík -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz
Názov
Vložil
Vložené
Práva