Bankovní reporting z pohledu klienta – Šárka PETRÍKOVÁ
Šárka PETRÍKOVÁ
Diplomová práce
Bankovní reporting z pohledu klienta
Bank reporting from the client´s perspective
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na bankovní reporting z pohledu externího uživatele a na to, zda a jakým způsobem může klient tyto informace využít ve svůj prospěch. Diplomová práce se orientuje na výroční zprávu banky, která je důležitým komunikačním a informačním nástrojem banky ve styku s veřejností. Zdůrazňuje její marketingovou úlohu v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části diplomové práce …víceAbstract:
Thesis focuses on bank reporting from the perspective of an external user and whether and how the client can use this information to your advantage . This thesis focuses on the bank's annual report, which is an important communication and information tool for banks dealing with the public. Emphasizes its role in marketing communications with customers. In the practical part of the thesis is conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRÍKOVÁ, Šárka. Bankovní reporting z pohledu klienta. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Reporting bank z pohledu externích zájmových skupin
Karolína FÁROVÁ -
IFRS 9 - a new approach to financial instruments reporting
Sunny Kumar -
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Vývoj bankovní regulace a její dopady na bankovní sektor v Slovenské republice
Daniel Ďuriač -
Investiční bankovní obchody a jejich regulace
Jan Muroň