Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o. – Ing. Monika Kočvarová
Ing. Monika Kočvarová
Bachelor's thesis
Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o.
Pricing of ofset printing in company AF BKK, Ltd.
Abstract:
Teoretická část je věnována cenovým strategiím a známým metodám tvorby cen. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence, dále popisuje konkrétní společnost, její cenovou politiku a hodnotí stávající tvorbu ceny. Zároveň navrhuje případnou optimalizaci kalkulačního vzorce, kterým je cena doposud vytvářena.Abstract:
The theoretical part is dedicated to pricing strategy and known pricing methods. The practical part distinguishes printing market and potential trends, further describes the particular company, pricing policy and evaluates recent price making. At the same time offers a proposal of relevant costing model optimalization, by which is set up till now.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČVAROVÁ, Monika. \textit{Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/b7aeh9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kočvarová, Monika. Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Metody a řízení tvorby hodnoty v organizačních IT projektech
Andrii Yusiuk -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Porovnání cenové strategie vybraných obchodních jednotek
Žaneta Maroušková -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Cenová politika podniku zabývajícího se výrobou potrubních armatur
Kateřina Uhrincová -
Cenová kalkulace jako součást cenové politiky firmy
Pavel Kadaňka