Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o. – Ing. Monika Kočvarová
Ing. Monika Kočvarová
Bachelor's thesis
Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o.
Pricing of ofset printing in company AF BKK, Ltd.
Anotácia:
Teoretická část je věnována cenovým strategiím a známým metodám tvorby cen. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence, dále popisuje konkrétní společnost, její cenovou politiku a hodnotí stávající tvorbu ceny. Zároveň navrhuje případnou optimalizaci kalkulačního vzorce, kterým je cena doposud vytvářena.Abstract:
The theoretical part is dedicated to pricing strategy and known pricing methods. The practical part distinguishes printing market and potential trends, further describes the particular company, pricing policy and evaluates recent price making. At the same time offers a proposal of relevant costing model optimalization, by which is set up till now.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kočvarová, Monika. Tvorba cen ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Metody a řízení tvorby hodnoty v organizačních IT projektech
Andrii Yusiuk -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Porovnání cenové strategie vybraných obchodních jednotek
Žaneta Maroušková -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Cenová politika podniku zabývajícího se výrobou potrubních armatur
Kateřina Uhrincová -
Cenová kalkulace jako součást cenové politiky firmy
Pavel Kadaňka