Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p. – Markéta Valentová
Markéta Valentová
Master's thesis
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.
The Proposal of The Improve Communication Mix in the VOP CZ, s. p.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications in the company VOP CZ, s. p. The first part is about a literature review on the topic of marketing and marketing communications which is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is used as the basic source for the analytical section, which is provided by SWOT and PESTLE analysis and Porter´s model of five competitive strengths …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALENTOVÁ, Markéta. \textit{Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/b7d8jp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valentová, Markéta. Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr