Výuka německého jazyka u dětí s poruchami učení na základní škole – Bc. Světla Štanglerová
Bc. Světla Štanglerová
Diplomová práce
Výuka německého jazyka u dětí s poruchami učení na základní škole
Teaching German language to children with learning disabilities
Anotace:
Štanglerová Světla, Bc. Výuka německého jazyka u dětí s poruchami učení na základní škole Obsah práce: Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení na 1. stupni základní školy se zaměřením na výuku cizího, resp. německého jazyka. Obsahuje ukázky modelových hodin výuky tohoto jazyka a zjišťuje názory jednotlivvých vyučujících na žáky se specifickými poruchami učení a možnost jejich …víceAbstract:
Světla Štanglerová, Bc., Teaching German language tu children with learning disabilities in primary schools Summary: The thesis is dealing with problems os specific learning difficulties specializing in teaching German language in primary schools. It includes examples of teaching language and ascertains tutor's views on students with learning disabilities and their capacity to learn foreign language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/km1eg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2007
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika ve výuce u žáka se zrakovým postižením s důrazem na kompenzační pomůcky
Markéta PAROLKOVÁ -
Specifika ve výslovnosti fonémů /b, d, g/ u českých studentů španělštiny a jejich nácvik ve výuce
Monika NOVÁKOVÁ -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Specifika práce učitele odborných předmětů a praktického vyučování ve výuce žáků s dominancí levé ruky
Tomáš Vaněk -
Krajina povodí řeky Lučiny, specifika a zajímavosti využitelné ve výuce místního regionu
Karolína MRÁZKOVÁ -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce ruského jazyka (se zaměřením na využití internetových zdrojů)
Patrícia Povalová -
Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy
Barbora ŠTENCLOVÁ