Ondřej Havelka
Master's thesis
Informační systém pro Helpdesk
Information System for Help Desk
Abstract:
Práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro Help Desk. V první část jsou upřesněna teoretická východiska, standartní postupy a smlouvy týkající se provozování Help Desku a také souhrn výhod a požadavků na použití takového systému. Ve druhé části jsou popsána východiska pro navržení systému pro malé až střední společnosti. Je obsažen popis parametrů tohoto systému a popis procesů …moreAbstract:
The goal of this thesis is to design and implement information system for Help Desk purposes. In the first part there are specifications of theoretical bases, standard procedures and contracts concerning Help Desk operation and also summary of advantages and requirements of such system. Second part contains description of parameters and processes using the BORM method. In the practical part is the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights