Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie – Bc. Lydie Štoplová
Bc. Lydie Štoplová
Master's thesis
Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
A Proposal of Communication Plan of the XY Company Focused on Pharmacy Students
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá komunikací cílenou na studenty farmacie ve společnosti XY. V teoretické části jsou představeny fáze komunikačního plánování a rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Také je zde charakterizována generace Z, do které studenti farmacie spadají. Praktická část přibližuje společnost XY a její komunikaci cílenou na studenty farmacie v online i offline prostředí. Součástí …viacAbstract:
The thesis deals with communication aimed at pharmacy students in company XY. The theoretical part presents the phases of communication planning and discusses the individual tools of the communication mix. It also characterizes Generation Z, which pharmacy students fall into. The practical part introduces the company XY and its communication targeting pharmacy students in both online and offline environments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štoplová, Lydie. Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační struktura a komunikační kanály používané Brněnskou skupinou Amnesty International
Lucie Paseková -
Komunikační kanály v pojišťovnictví
Petra Nečasová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační kanály a jejich využití v obchodní komunikaci
Tereza Valešová -
Komunikační kanály v bankovnictví
Barbora Pinková