Využití autentických textů ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ – Bc. Marie Bursová
Bc. Marie Bursová
Diplomová práce
Využití autentických textů ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Using Authentic Texts in Lower Secondary EFL Classes
Abstract:
The aim of the thesis is to create a set of authentic text-based lesson plans and to verify them in the classroom. The author´s intention is to prove the assumption whether reading authentic texts can help motivate students to learn selected knowledge and skills that they will be able to use in the future real-life situations. The theoretical part provides a definition of the term authentic text based …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit plány hodin s využitím autentických textů a tyto následně ověřit ve výuce. Autorka se snaží ověřit domněnku, že čtení autentických textů může napomoci motivovat žáky k osvojení vybraných znalostí a dovedností, které mohou následně využít v reálných životních situacích. Teoretická část definuje na základě dostupné literatury pojem autentický text a shrnuje výhody …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSOVÁ, Marie. \textit{Využití autentických textů ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/b7yumr/.
Jak správně citovat práci
Bursová, Marie. Využití autentických textů ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Preventivní lekce o vandalismu na základní škole
Tereza Krčmářová -
Podnikatelský plán na založení firmy poskytující lekce pro děti v oblasti digitální technologie
Michaela Holasová -
Porozumění textu a obsahová analýza neuměleckého textu
Diana HOMOLKOVÁ -
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Barbora Vrbová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol
Kristýna PEŠTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva