Josef Ženčák

Bakalářská práce

Marketingová analýza produktu skákací boty

Marketing analysis of produkt jumping boot
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu skákací boty 7leagueBoot, jenž distribuuje do ČR firma Firemky s.r.o., která tento sportovní produkt používá v oblasti volného času a rekreace. Vychází ze základních teoretických poznatků o marketingu, prodeji a poskytování služeb. Analytická část práce je zaměřena na analýzu prostředí firmy. Výsledkem analytické části je SWOT analýza a doporučení …více
Abstract:
Bachelor's thesis deals with the marketing analysis of product jumping stilts 7leagueBoot distributed to the Czech Republic by company Firemky s.r.o., which use this product in the sports field and recreation. It builds on the basic theoretical knowledge of marketing, sales and services. The analytical part of the work is focused on the analysis of the company mediums. The result of the analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
  • Vedoucí: Halina Kotíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.