Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství – Bc. Lenka Holešinská
Bc. Lenka Holešinská
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Project of Marketing Communications in the Selected Winery
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŠINSKÁ, Lenka. \textit{Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b826sx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holešinská, Lenka. Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková