PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky – Štěpán Hořeňovský
Štěpán Hořeňovský
Bakalářská práce
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
PPC advertising and its effective application for local businesses
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití placené reklamy (PPC) na platformě Google Ads pro lokální podniky v České republice. Teoretická část se zaměřuje na komplexní přiblížení fungování PPC reklamy a základních pojmů v dané problematice tak, aby čtenáři pochopili základní principy. Praktická část práce obsahuje detailní průvodce vytvořením a optimalizací PPC kampaní v Google Ads, a to se zaměřením …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the use of paid advertising (PPC) on the Google Ads platform for local businesses in the Czech Republic. The theoretical part focuses on a comprehensive approach to the functioning of PPC advertising and the basic concepts in the subject so that the readers can understand the basic principles. The practical part of the work contains a detailed guide to creating and optimizing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta