Štěpán Hořeňovský

Bakalářská práce

PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky

PPC advertising and its effective application for local businesses
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití placené reklamy (PPC) na platformě Google Ads pro lokální podniky v České republice. Teoretická část se zaměřuje na komplexní přiblížení fungování PPC reklamy a základních pojmů v dané problematice tak, aby čtenáři pochopili základní principy. Praktická část práce obsahuje detailní průvodce vytvořením a optimalizací PPC kampaní v Google Ads, a to se zaměřením …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the use of paid advertising (PPC) on the Google Ads platform for local businesses in the Czech Republic. The theoretical part focuses on a comprehensive approach to the functioning of PPC advertising and the basic concepts in the subject so that the readers can understand the basic principles. The practical part of the work contains a detailed guide to creating and optimizing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Adam Polášek
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON