Sponzoring a jeho základní typologie – Bc. Tomáš Kocian
Bc. Tomáš Kocian
Diplomová práce
Sponzoring a jeho základní typologie
Sponsorship and his basic typology
Anotace:
V diplomové práci se zabývám sponzoringem a jeho typologií. Teoretická část je zaměřena na sponzoring v marketingové komunikaci a dále pak na sportovní sponzoring. Praktická část se zaměřuje na Hervis 1/2 Maraton a jeho partnery. Cílem práce je zhodnotit výsledky výzkumu a navrhnout řešení.Abstract:
The thesis deals with sponsorship and its typologies. The theoretical part is focused on sponsorship in marketing communications and then on sports sponsorship. The practical part is focused on Hervis Half Marathon and its partners. The aim of the thesis is to evaluate research findings and to propose solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrrom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová