Alena Křečková

Diplomová práce

Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu

Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza …více
Abstract:
The diploma thesis analyzes the marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. The first part of the study deals with an analysis of privatization in the nineties, a characteristics of the current owner, SABMiller plc, and description of each brand of the product portfolio. The second chapter focuses on the analysis of international marketing strategy of the company. The subject of the third …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20517

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod